THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, December 7, 2011

SYUKUR!!

Secara jujur aku ni kadang2 adalah antara kaum yang tak tahu nak bersyukur dengan nikmat yang di beri. Bila dah di timpa masalah baru nak rasa menyesal sebab tak bersyukur dengan nikmat yang di berikan sebelum ni. Aku cuba untuk tanamkan sifat yang mudah bersyukur dengan nikmat yang di beri tak nak la jadi hamba yang takbur. Aku malu sangat dengan diri aku,kawan2 dan yang paling aku malu ialah Allah. Apalah nak jadi dengan aku ni. Aku harap aku akan berubah dan sentiasa terima suratan hidup aku dengan ikhlas dan bersyukur dengan keistimewaan yang aku ada dan setiap kelemahan yang aku ada aku kenalah berusaha untuk mengatasinya bukan untuk menunjuk atau menjadi manusia yang sempurna . Setiap manusia tidak sempurna tetapi kita kena lah memperbaiki kelemahan yang kita ada. Itu lah cabaran yang perlu kita lalui untuk mendapat kan keredhaan daripada-NYA. :)

0 comments: