THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, December 4, 2011

SAYANG!!

Makin aku kenal dia makin aku sayang dengan dia.Aku tak peduli dengan kata-kata orang yang tak suka dengan persahabatan kami.Dia banyak mengajar aku benda baru dalam hidup ini.Bukan nak puji melambung-lambung tapi ini la kenyataan.Walaupun orang cakap dia macam macam tapi aku tak kisah semua tu,apa yang aku tahu,aku bahagia bila berkawan dengan dia.Aku bukan nak mengungkit,tapi dia bukan seperti mereka.I'm sorry if I have to say this,but she is way much better than them.Dia banyak mengajar aku erti kehidupan,bagaimana ingin survive dan banyak memberi aku nasihat yang sememangnya amat berguna.Dan yang paling penting,dia FAHAM aku.seriously,dia memang faham aku.Kami berdua sudah seperti adik beradik dan ya,aku akui,dialah kakak aku sekarang ni.Kak Long aku.How grateful I am.Aku ni semenjak dah ada kak long,English aku semakin improve.Dia banyak mengajar aku.Thanks Kak Long.Bersyukur sangat.Dah berapa bulan ni,aku selalu mendekati Kak Long dengan harapan aku dapat faham dia dengan lebih mendalam lagi.Aku tak nak jadi macam yang lepas.Aku menyesal,dan tak nak perkara ini belaku kembali.aku mahu sahabat sejati.Sahabat sejati seperti dia.InsyaAllah.Ya Allah,aku doa kepada Mu agar kau kekalkan persahabatan ini sehingga ke akhirnya.  :')



0 comments: