THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, December 23, 2011

ALHAMDULILLAH!

Post kali ni tentang Giga La Moda..

Giga La Moda?? Apakah??
Aku nak bagitahu la ni..Ok..Giga La Moda,ni la page aku kat fb aka business aku secara online..hehehehe
Kenapa Alhamdulillah?
Alhamdulillah sebab page ni dah mula kan perniagaan. Alhamdulillah gak sebab setiap hari ada je orang like page aku..sekarang dah 22 orang like.Jumlah sikit tapi alhamdulillah makna nya ada orang yang view page aku dan berminat la kan..hehehe..walaupun tak ada yang order lagi tapi dah ada orang yang tanya2 pasal barang kat situ and ada juga yang puji..Syukurlah harap satu hari nanti adalah customer tetap. Setiap pekara yang kita lakukan dengan niat yang baik pasti akan dapat ganjaran nya satu hari nanti.
Aku selalu doa agar perniagaan aku tak ada masalah yang serius yang penting aku perlu pandai tackle pelanggan. :)

0 comments: