THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, December 11, 2011

ON-LINE BUSINESS!

Sekarang ni aku baru nak berjinak-jinak dalam dunia perniagaan secara on-line. Nak cari duit tambahan.Al-maklumlah tahun depan adik aku dah nak mula belajar. Takut menyusahkan mak aku pula. Dah memang sepatut nya aku hidup berdikari sekarang. Umur pun dah 19 kan. Aku rasa kerja secara on-line ni je la yang tak ganggu jadual belajar aku. Aku harap sangat aku berjaga dalam percubaan pertama aku. Tengah mencari supplier yang memang memerlukan re-seller. Aku nak jual aksesori wanita,shawl dan tudung. Dah 2 hari aku cari supplier tapi semua tak boleh bagi harga murah sedikit. Nanti kalau aku dah mark-up takut tak ada orang nak beli je. huhu :'( Susah juga nak cari duit kan.

P/s :Kalau ada supplier yang terbaca post ni dan nak hire saya sebagai re-seller. You can contact me at jiehamanap_92@yahoo.com. I'm only find for serious supplier. Thank you.



0 comments: